• SIKÇA SORULAN SORULAR

Kredi kartı başvurusunda kimler bulunabilir?

18 yaşını aşmış ve düzenli gelir sahibi herkes kredi kartına garantör gerekmeksizin başvurabilir. Gelir sahibi olmayan ve yabancı uyruklular nakit bloke karşılığında başvurmaları gerekmektedir.

Kredi kartı başvurusu için hangi belgeler gereklidir ?

Kart başvuru formunu doldurmanızın yanı sıra, nüfus cüzdanınızın, sürücü belgenizin, veya pasaportunuzun aslı ve bir fotokopisi başvuru için yeterlidir.

Kredi kartı başvurusunu nerden yapabilirim?

Eksiksiz doldurulmuş bir Kredi kartı başvuru formunuzu nüfus cüzdanınızın veya sürücü belgenizin aslını gösterip kimlik belgesinin fotokopisi ile birlikte program ortaklarına, herhangi bir Garanti Bankası şubesine teslim etmeniz yeterlidir. Online kart başvurusu yapmak için tıklayın.

Kredi kartı başvuru değerlendirme süresi ne kadardır?

Eksiksiz olarak doldurduğunuz, sözleşme bölümünü imzaladığınız ve ekinde gerekli belgelerle birlikte Garanti Bankası şubelerine ya da satış temsilcilerinden birine bıraktığınız kredi kartı başvurunuz, en fazla 30 gün içinde değerlendirilir.

Başvurumun sonucunu nasıl öğrenebilirim?

Kartınız güvenliğiniz nedeni ile kullanıma kapalı gönderilir. Kartınızı teslim aldığınıza dair bilgi kuryeden tarafımıza iletildiğinde kartınız otomatik olarak kullanıma açılır. Kartınızı hemen kullanıma açmak için ise kartınız size ulaştığında şifre almanız gerekmektedir. Şifrenizi Garanti internet Şubesinden, Başvurunuzun sonucunu 444 0 333 numaralı Alo Garanti hattımızdan "Kredi kartı başvuru sonucu" diyerek alabilirsiniz. Belirlenen şifreniz ilk alışveriş işleminde kartınıza yüklenecektir.

Yabancı uyrukluların kredi kartına başvurması için hangi belgeler gerekir?

Yabancı uyruklular kimlik fotokopisi, oturma izni ve çalışma izninin bir fotokopisinin yanı sıra nakit bloke ile başvurabilirler.

Kartım bana ulaşmazsa ne yapmalıyım?

Kurye tarafından size ulaştırılamayan kartınız bankamıza iade edilir. İade olan kartınızın tekrar gönderilmesini istiyorsanız 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak bu talebinizi iletebilirsiniz. Kredi kartınız sözleşmesiz ise ev adresinizde soyadı sizinle aynı olan birine teslim edilebilir. İş adresinizde ise müdür, müdür yardımcısı gibi üstlerinize teslim olabilir. Sözleşmeli kartların teslimatı ise sadece kart sahibine yapılmaktadır.

Kredi kartının vadesi dolduğunda tekrar başvuru yapılması gerekiyor mu?

Kredi kartınızın vadesi dolmadan 1 ay önce yeni kartınız basılarak en geç vade bitiminden 2 - 3 hafta önce elinizde olacak şekilde kuryeye verilmektedir. Kartınızın vadesinin dolmasına 1 hafta kala hala yeni kartınız tarafınıza ulaşmazsa 444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak yenilenmesi talimatını verebilirsiniz.

Kurye kartımı adresimde bana ulaştıramadığından not bırakmış. Nottaki referans numarası ile kartımın nerde olduğunu nasıl öğrenebilirim?

Aktif kurye tarafından bırakılan not için www.aktif.com adresinden not üzerinde belirtilen referans numarasını girerek görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca Kurye net için 444 93 93 nolu, Aktif kurye için 444 0 327 nolu telefondan referans no ile bilgi alabilir, kuryenin kartınızı randevulu teslimini sağlayabilirsiniz.

Kuryeden iletilen referans numarasına ait kartım bana teslim edilemediğinden bankaya iade olmuş, kartımı nasıl geri alabilirim?

444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak yeni bir adrese veya mevcut adresinize kartınızın tekrar gönderilmesini talep edebilirsiniz.

Kartımı teslim aldığımda kullanıma ne zaman açılacak?

Kartınız güvenliğiniz nedeni ile kullanıma kapalı gönderilir. Kartınızı teslim aldığınıza dair bilgi kuryeden tarafımıza iletildiğinde kartınız otomatik olarak kullanıma açılır. Kartınızı hemen kullanıma açmak için ise kartınız size ulaştığında şifre almanız gerekmektedir. Şifrenizi Garanti İnternet Şubesinden, 444 0 333 Alo Garanti'den "Kart şifresi almak istiyorum" diyerek alabilirsiniz. Belirlenen şifreniz ilk alışveriş işleminde kartınıza yüklenecektir.

Kredi kartımın limitini arttırmak istiyorum, ne yapmalıyım?

Bankamızda kayıtlı cep telefonu numaranızdan, ARTIR, İSTENİLEN LİMİT, KART SON 6 HANE, AYLIK NET GELİR bilgisini aralarında birer boşluk bırakarak 3340'a, yurt dışından talepte bulunmak için 3340 yerine 0532 752 33 40'a SMS gönderebilirsiniz. (Örnek: ARTIR 2000 353010 5000)

Limit artış talebinizi limitini arttırmak istediğiniz asıl kart ile Paramatik'lerden "LİMİT İŞLEMLERİ" adımından yapabilir ve aynı adımdan periyodik limit artışı onayı da verebilirsiniz veya size en yakın Garanti Bankası şubelerinden yapabilirsiniz.

Limit artış talebiniz, taleplerin geliş sırasına göre en kısa süre içerisinde değerlendirilmektedir. Her iki seçenek için de limit artış talebinizin sonucunu ekstrenizden takip edebilir veya 444 0 333 Alo Garanti'den öğrenebilirsiniz.