Mikrofon
Şimdi konuşun..

garanti bbva müşteri iletişim merkezi

MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ / 444 0 333

Tüm işlemlerinizi halletmek için tek bir telefonunuz yeterli! Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333 ile işlemlerinizi hızlı bir şekilde halledebilirsiniz!

  • Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333'e 365 gün, 24 saat ulaşabilirsiniz.
  • Telefon olan her noktada kullanımınıza açıktır.
  • Para çekme hariç tüm bankacılık işlemlerini yapabilirsiniz.
  • İşlemlerde fiyatlama ve ücret avantajlarından yararlanırsınız.

Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333 ile Müşteri temsilcisine bağlanmadan yapabileceğiniz İşlemler;

  • Kredi kartı ekstre, borç ve limit bilgileri sorgulama

  • Hesap bakiye bilgileri sorgulama

  • Kredi kartından veya hesabınızdan 3 operatör için kontör yükleme

  • Kredi başvurusu

  • Paracard ve Bonus Kontör hesap bakiye bilgileri sorgulama

  • Garanti BBVA İnternet Bankacılığı ve Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi başvuru ve şifre işlemleri

    • Kayıp ve Çalıntı Bildirimi için; "kayıp çalıntı ihbarı / şüpheli işlem ihbarı" diyerek,

    • Ekstre Bilgileri için; "Ekstre" diyerek,

    • Dönem içi Harcama ve Limit Bilgileriniz için "kredi kartı harcamalarını öğrenmek", "kredi kartı limiti öğrenmek" diyerek,

    • Bonus Card Şifrenizi Oluşturmak için "Kart şifresi almak" diyerek,

    • Bonus Card Borcunuzu Ödemek için "Kredi kartı borcu ödeme" diyerek,

    • Bonus Card Başvuru ve Sorularınız için "Kredi kartı başvurusu" diyerek,

    • Seyahat Hattı için "Seyahat Hattı" diyerek işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Back to Top